Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk drie.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

28 okt 2009 - 16:24

343

2

175



Hoofdstuk drie.

17 oktober, deel drie.

'
~I Hate Her!~

Georg'POV
Wat een slet! Ik probeer al vriendelijk te doen en dan doet ze zo tegen mij! Jane, die aan de deur stond, had het zien gebeuren en komt naar me toe. Ze legt haar hand op mijn schouder en zegt lichtjes geïrriteerd door Ashley :"Niet op haar letten, ze mist gewoon haar broer."
Ashley komt de keuken binnen gelopen. Ze trekt de kast open en haalt er een zakje chips uit. Ze gunt me niet eens een blik en ploft in de zetel, waar ik net een film aan het kijken was. Ze graait de afstandsbediening langs mij weg en zet TMF op. "Ik was hier wel een film aan het kijken hoor!" roep ik verontwaardigd tegen haar. "Pff, het was toch maar saai!" antwoordt ze droog terug. "Nu is het genoeg hé! Je denk zeker dat je, je alles kunt permitteren! Niet Dus!!" Ze trekt 1 wenkbrauw op, zucht en begint dan mee te zingen met een liedje op tv. "Klote wijf!" sis ik en loop kwaad de deur uit, op weg naar Bill en Tom. Als ik voor hun deur sta bel ik aan. Met een zwaai gaat de deur open. Bill staan in de deuropening en kijkt me stralend aan. "Hye, Georg! Wat een verassing!" roept hij ui, "Alles goed?" "Nee."brom ik. Bill trekt zijn wenkbrauw op en laat me door. Ik loop naar de living. Tom en Gustav zitten er ook. Ik zak neer in de zetel. Bill ploft naast me neer. "Waarom zo slecht gezind? Je nieuwe stiefzus is er toch?" "Dat is het juist! Het is zo'n stom kind!" "Zo erg kan het toch niet zijn?!" vraagt Tom verbaast. "Echt wel! Ze denkt dat ze zich alles kan permitteren! Tom grinnikt. "En hoe ziet ze er uit?" "Zeg, Tom, Joh!" Ik draai met mijn ogen, " tja.. zwarte haren en zo.. tja.. echt zo'n emo-scenequeen!" vervolg ik dan. "hmm ja, kan wel meevallen! Breng ze maar eens mee naar hier!" "Tóóóm!" Bill stoot Tom aan, die op zijn beurt grijnst.

'Zullen Ashley en Tom goede maatjes worden?'


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 18 okt 2009 - 21:00:
Leuk <3

Graag zo snel mogelijk verder


Cuppycake
Cuppycake zei op 17 okt 2009 - 14:04:
Super